10 feb 2013

This Week #1


Begon ik aan een nieuwe periode met zeer leuke vakken! Heb ik gelukkig nog helemaal geen stress beleefd.Blaasde ik deze blog een nieuwe leven in, en maakte Anouk mijn nieuwe header.Ben ik eindelijk weer eens gaan hardlopen.Is het me niet gelukt om iedere dag een blog te plaatsen.Realiseerde ik me dat het wel lastig is om iedere keer weer wat nieuws te bedenken.Ging ik met Lieke en de allerliefste baby Jimme een dagje naar Den Haag. Heb ik respect gekregen voor alle vrouwen die winkelen met een kinderwagen.Wou ik ook heel even dat ik zelf een baby had.Heb ik voor het eerst in een digitale wachtrij gestaan voor concertkaartjes. En ga ik helaas niet naar BeyoncĂ©. Vierde ik geen carnaval op zaterdagavond, maar ging ik lekker uit in Arnhem. Zette ik wat overbodige kleding op marktplaats. Ga ik nog lekker risotto maken En vanavond voor het eerst Intouchables kijken!

2 opmerkingen:

Simone zei

Hey lieve Flol!
Ik vind het heel leuk dat ik je nu kan volgen met bloglovin ^^! Je header is echt tof en je blog ook!
Dikke kus!

Floortje zei

Hee Simone! Ik was helemaal verbaasd, eindelijk een reactie op me gelul! Ik ga proberen wat vaker te bloggen en vind het heel leuk dat je me volgt! xx

Volgers