14 feb 2013

DIY Mint Pailletten


Opzoek naar een leuk klusje wat snel klaar is? Dit shirtje kostte me ongeveer 4 á 5 uurtjes. De pailetten zijn supergroot en daardoor heb je de schouders redelijk snel 'vol'. Ik kocht de pailetten bij de Xenos, ze kostten ongeveer 1.49 per pakje. Ik gebruikte twee pakjes, roze en groen, en wisselde deze kleurtjes af. In het shirtje investeerde ik een tientje bij de WE.
 
Hoe ik het heb gedaan? Simpel. Werk van onder naar boven, het is de bedoeling dat de pailetten als een soort schubben over elkaar heen liggen. Ik naaide de pailetten iets over elkaar heen zodat ze mooi in laagjes vallen. Het mooist is om garen te gebruiken in de kleur van je t-shirt.
 
Door de gekleurde pailletten schitteren je schouders bij het dragen en bewegen. Ook past de groene kleur mooi bij het mintgroen wat je nu veel in de winkels ziet. Het liefst draag ik mijn t-shirt met mijn tijgerprintbroek en een wit colbertje. Maar je kan hier natuurlijk helemaal je eigen invulling aan geven! Enjoy!
 

Geen opmerkingen:

Volgers