13 feb 2013

FASHION: DIY Quotes



Volgens de blog Fashionchick gaan we aankomend modeseizoen veel t-shirts met quotes dragen. Ook in veel kledingwinkels zie ik vaak t-shirts met teksten. Maar het merendeel van deze teksten spreekt me niet aan, ik vind dat ze nergens op slaan en wil er niet de hele dag mee rondlopen. Ik kan dan ook niet begrijpen dat meiden een t-shirt kopen zonder te weten wat er überhaupt op staat.

Ik heb zelf een leuk alternatief bedacht. Met speciaal strijkpapier kan je gemakkelijk zelf een tekst printen en op een shirtje strijken. Het is dan ook veel makkelijker om zelf een leuke tekst te bedenken. Ik hoef niet persé de hele dag met mijn levensmotto rond te lopen, ook catchy woorden en meer fun op een shirt is leuk.

Via de website Dafont is het supereasy om zelf toffe lettertypes te downloaden en je eigen tekstje te  maken in een wordbestand. Ik ben zelf ook vast aan de slag gegaan!


 


 

Geen opmerkingen:

Volgers