7 feb 2013

DIY Shine bright like a diamond part 2

 Diamonds are a girl's best friend, en zo is het maar net. Na mijn oud en nieuw jurkje had ik nog wat diamantjes en inspiratie over, en kocht dit fluorroze vestje bij H&M. De donkere wintermode heeft ervoor gezorgd dat ik meer behoefte heb aan kleur. Toch schrok ik wel even toen ik mijn aankoop in het daglicht bekeek. Oeps.

Maar ik kan niet anders zeggen dan dat ik ontzettend blij ben met het eindresultaat. Ik heb al veel complimentjes in ontvangst mogen nemen en mijn winterdip is spontaan over na het dragen van deze kleur. Ik heb de 'ingredienten' al eens opgeschreven, maar hierbij nogmaals:

1. Diamantjes in kleurtjes zijn afkomstig van de Xenos, ze kosten ongeveer anderhalve euro per pakje.
2. Een dunne naald. Heel belangrijk, deze had ik de vorige keer niet genoemd.
3. Garen in ongeveer de juiste kleur.

And there you go! Naai de diamantjes in de gewenste vorm op je vestje, maak het zo hysterisch als je wil. Deze keer koos ik ervoor om het wat rustiger te houden zodat ik het gewoon overdag kan dragen.


Volgers