3 feb 2013

RUNNING: Starting over

Een jaar geleden begon ik vol goede moed aan de start-to-runpodcast van Evy Gruyaert. Na een sportieve winter volgde ook een sportief voorjaar en aan het begin van de zomer liep ik mijn eerste wedstrijd. Hoewel het maar 5 kilometer was, was het voor mij een hele overwinning. Ik trainde door tot de 6, 7,8 en 9 kilometer. Op naar de 10! Maar toen kregen andere zaken aandacht en mijn hardloopschoenen stonden in de kast.

Ik heb er alles aan gedaan om mezelf te motiveren, hardloopvestjes aanschaffen, goede voornemens. Maar studeren en kou waren vaak goede redenen om lekker binnen te blijven. Tot vandaag. Een trage 5 kilometer perste ik uit mijn benen onderbroken door een niet nader te noemen aantal korte pauzes. Maar ik ben weer begonnen! Zodra de oordopjes in mijn oren zitten begint er een gevecht in mijn hoofd dat ik zoveel mogelijk, en zo snel mogelijk moet rennen, dat is niet bepaald ontspannend te noemen. Vanaf nu een nieuw goed voornemen: hardlopen ter ontspanning en niets dan dat. Woensdag weer.

Follow my blog with Bloglovin

Geen opmerkingen:

Volgers