19 jun 2013

LIFE Waarom deze tentamenweek FIJN is.



  • De Zara sale begint vrijdag! Tijdens de sale weken vraag ik me altijd af waarom ik überhaupt nog kleding in de 'gewone' collectie koop. Ik kan voor de zomer nog wel wat broekjes, jurkjes, topjes, rokjes en sandaaltjes gebruiken, en tijdens de sale kan ik ongegeneerd en zonder schuldgevoel over de prijs inslaan. Yes!
  • Omdat ik alvast kan beginnen met dromen over de vakantie. Het is nog ver weg maar soms doe ik even mijn ogen dicht en lig ik te bakken op het strand met mijn gespaarde tijdschriften.
  • Festivalseason is in zicht! Alvast plannen maken met vriendinnen over wat we gaan doen (eerst uitgebreid op het dakterras zitten en wijn drinken, dan omkleden, dan weer omkleden, etc.) Maar ook vast bedenken wat ik allemaal zou kunnen aantrekken, nu maar hopen op 25 graden.
  • Iedereen telt de laatste schooldagen af en de eerste weken van mijn vakantie zijn alvast lekker vol gepland. Er gaat bijna geen dag voorbij dat ik niet gezellig even met een vriendin de stad in ga of leuke visite krijg.
  • Oke. Het leren is geen pretje, maar goede cijfers terug krijgen wel! En hoe meer cijfers ik terug krijg, hoe meer de vakantie in zicht komt..


bron afbeelding: Katie Daisy 
Follow my blog with Bloglovin

Geen opmerkingen:

Volgers