8 jun 2013

RUNNING: BACK IN THE GAME!


Drie keer in de week trek trek ik mijn hardloopschoenen aan, mijn vriend heeft het over mijn mogelijke verslaving, internet speur ik af naar nieuwe work-out muziek en in mijn vrije tijd fantaseer ik over nieuwe routes. Ja ik ben weer terug! Een jaar geleden was ik net zo erg met hardlopen bezig als nu, maar toen trainde ik die-hard voor de 5 kilometer. Aanstaande zondag loop ik net als een jaar geleden de Ladies Run. Maar nu ga ik voor de 10 kilometer. Een wens die ik een jaar geleden had, en ondanks een heftig jaar toch heb waar gemaakt. Ik mag best trots zijn!

Ik maak me wel zenuwachtig dat de temperaturen de laatste dagen zo omhoog gaan. Iedereen is blij dat we eindelijk een zomer hebben in Nederland, maar bij een temperatuur boven de 12 graden gaan mijn hardloopprestaties aanzienlijk achteruit. Help! Ik wil zondag die 10 kilometer niet in slakkentempo volbrengen en hoop daarom maar op een goede flow. Mijn doel is om het onder 1 uur en 5 minuten te lopen, ik wéét dat ik dat in me heb.

Follow my blog with Bloglovin

Geen opmerkingen:

Volgers