17 jun 2013

FASHION: How to survive summer without these?


Hoe kunnen we deze zomer zonder de hippe Green Mirror Sunnies? Ik spot ze overal en de groene glazen vind ik écht heel tof. Jammer dat zo'n hip brilletje van Ray-Ban 130 euro kost en waarschijnlijk niet langer dan één zomer hip is. Opzoek naar een goedkoper alternatief dan maar. Gelukkig bestaan er websites als Modemusthaves, maar het model is het toch nét niet. Heel anders, en toch hetzelfde is de uitvoering van Pieces. Gelukkig, bestaat er toch een mogelijkheid dat ik zelf het festivalterrein bereik met mijn groene spiegeltjes.


Hoe kunnen we deze zomer zonder witte allstars? Bij iedere outfit die ik verzin passen ze, daarentegen zie ik dan ook bijna iedereen ermee lopen. Een paar witte stappertjes kost minimaal 65 euro, gelukkig is dat nog wel te overzien. Maar natuurlijk zijn er goedkopere alternatieven, houd je nog eens geld over voor wat anders. Zoals deze plateau schatjes van H&M voor 19.95


Jammer genoeg ben ik niet van nature geboren met een Doutzen Kroes buik. En door ervan te dromen en heel hard te duimen gebeurt er helaas niet veel. Maar ik wil wel graag ook rond paraderen in een hippe crop top op het strand. Gelukkig is er een oplossing! Het zogenaamde high waisted shortje, ik heb me nog nooit zo slank gevoeld! Deze zijn beide te koop bij Asos


Het was liefde op het eerste gezicht, op deze ketting van Welovemusthaves.com. Natuurlijk kan ik hem voor 24.95 gewoon bestellen. Maar van kraaltjes en friemeltjes krijg ik altijd heel veel zin om het zelf te doen. Daarom binnenkort een DIY statement ketting binnenkort online!

Follow my blog with Bloglovin

Geen opmerkingen:

Volgers