14 aug 2013

LIFE Boef! & Cute Overloaded Pictures





Hoi ik ben Boef. Ik ben nog maar klein en ben net verhuisd. Ik vond ze meteen allemaal al lief.  Ik lik dan bij iedereen over het gezicht en trek aan hun oren. Ze knuffelen allemaal met mij maar wel om de beurt, anders kan ik niet kiezen. Dan praten ze tegen me over wat we nog gaan doen en wat ik allemaal ga beleven, ik weet niet wat ze zeggen maar ik vind het wel heel leuk. 

Ik voel me al helemaal thuis in mijn nieuwe huis met eigen hok en mand. Ik poep het liefst buiten maar soms ook wel eens binnen, gelukkig hebben mijn baasjes dat niet door en krijg ik nooit straf. Maar soms lopen ze wel eens scheldend door de kamer, maar dat is vaak pas later. 

Ik hou van spelen en dan het liefst met een wc-rol of oude sok die ik onder de kast vind. Maar nog liever met het kleed, met de lange blonde haren van de meisjes, met de schoenveters van de schoenen die ze soms laten rondslingeren of met rondvliegende vliegen. Slapen vind ik ook fijn, maar dan niet alleen. Dan ga ik gewoon bij de meisjes op schoot liggen of bij de grote man met dikke buik, die is lekker zacht. 

Ik ontdek nu de hele dag nieuwe dingen. Laatst vielen er allemaal natte druppels uit de lucht en landden op mijn vacht. Ik maak graag tochten door het huis. Onder de kasten door en achter de banken langs, dan doe ik vaak mooie vondsten. Er is ook een grote warme vochtige kast waar ik graag in klim daar zit dan allemaal schone vaat in en worden de meisjes boos. Maar dat maakt mij niet uit, ik vind iedereen lief. 

Follow my blog with Bloglovin

2 opmerkingen:

Anouk zei

Wat een lief verhaaltje over mijn hondje

Carmen zei

Aah wat een super lief verhaaltje <3

Volgers