11 aug 2013

LIFE Birthday Presents!

Jarig zijn kan helaas niet het hele jaar, cadeautjes krijgen ook niet. Wel zal ik nog een jaar lang 22 zijn, daarna word ik 23 en och het einde der tijden lijkt nabij. Gelukkig had ik vandaag een stel vriendinnen op bezoek en blijk ik niet de enige die zenuwachtig wordt van het 'volwassengedoe' wat er op ons pad komt. Het zal er wel bij horen om op je 22e serieuzer te worden. Samenwoonkriebels komen op en een vaste baan lijkt nabij. We vinden het allemaal jammer dat we nooit meer 16 zullen zijn, hoewel we het eigenlijk ook niet meer willen. 
Op veel blogs word je dood gegooid met de hippe RayBan Aviator met groene glazen. In april begon ik denk ik al bij Frank te zeuren dat ie zo mooi is en dat ik hem wil wil wil! Al eerder schreef ik een blog hoe deze bril eventueel kan worden vervangen door goedkopere exemplaren maar de conclusie was al snel dat ie eigenlijk onvervangbaar is. Geen goedkoop merk heeft de glazen zo fel en opvallend als de échte RayBan. Op festivals liepen er al velen mee rond en tijdens de vakantie hebben Frank en ik prijzen vergeleken in de verschillende zonnebril winkels. Ik bedacht spelletjes, wedstrijden en weddenschappen met Frank alles om de zonnebril in bezit te krijgen. Uiteindelijk werd ik jarig en ja hoor I GOT IT! Nu hopen dat er een mooie zonnige nazomer komt!

Tijdens de vakantie ben ik al begonnen met knopen van armbandjes, zoals ik ook al schreef. De eenvoudige knopen heb ik inmiddels onder de knie en dit boekje is ideaal om inspiratie op te doen voor nieuwe armbandjes. Knopen afgewisseld met leuke kraaltjes en wat apartere friendship bracelets staan hierin allemaal beschreven. Ik heb al zo'n idee waar ik mijn laatste vakantie weken aan ga besteden..
Het blijkt wel hoe goed mijn vriendinnen mij kennen toen ik deze oorbellen kreeg. Grote gekleurde oorbellen zijn mijn favoriet! Ik vind ze alledrie erg mooi en heb al allemaal ideeën hoe ik ze kan gaan dragen. De kleur roze komt wel opvallend veel terug ;-)

Ik ben ontzettend blij met deze mooie ketting! De kleuren zijn bordeaux rood en legergroen met goud, erg mooi alvast voor de herfst. Maar het goud staat nu extra mooi op mijn bruine vakantiekleur. De nagellak is legergroen en samen vormen ze een perfect setje. Ik vind zulke opvallende kettingen zo handig omdat ze op allerlei eenvoudige shirtjes gedragen kunnen worden en ze een simpele outfit opleuken. 

De bovenstaande bandjes en kraaltjes zijn ideaal voor een nieuwe Do It Yourselfplan. De spiegeltjes vind ik mooi en jullie kunnen binnenkort een DIYpost verwachten. Ik heb al allemaal ideeën: op een tas, haarbandje, heupriem, langs een colbertje, giletje of de hals van een t-shirt, de onderkant van een rokje? Hebben mijn lezers nog een leuk idee?
Tijdens de vakantie bezocht ik met Frank Juan les Pins. Een klein stadje aan de kust waar veel toeristen met dikke auto's rond reden. Het centrum is vol kleine kleurrijke winkeltjes met allemaal Ibiza-achtige spulletjes waaronder veel te dure bloemen tassen. Ik heb mijn ogen uitgekeken en geprobeerd alles in mijn hoofd op te slaan onder het kopje 'namaken!!' maar dat is niet meer nodig, ik heb nu zelf een mooie bloementas gekregen! Tot nu toe heb ik hem al dagelijks gedragen in combinatie met mijn knalroze colbertje.
Deze standaard met mooie kaarsen staat leuk op mijn witte eettafel. Een boeddha mag je nooit voor jezelf kopen dus ik ben blij met deze. Ik vind het gezellig om 's avonds gezellig kaarsjes aan te hebben dus ik ben zeker van plan om ze gewoon te gaan op branden!

En dan vergeet ik nog mijn supermooie verjaardagsbloemen van mijn moeder en het boeketje van vriendin Kimberley, de sushidate met mijn zusje en het geld voor een grotere aankoop waar ik binnenkort een blog over maak. En dan nu is het jarig zijn weer voorbij en moet ik wennen aan mijn 22 jarige leven. 

3 opmerkingen:

Carlijn zei

Wauw, ik krijg spontaan zin om jarig te zijn. Super leuke cadeautjes. Ik kijk uit naar je DIY post.

mama zei

Het hebben van veel vriendinnen is al bijzonder. Dat ze dan ook nog heel trouw zijn en al jarenlang je omgeven met hun vriendschap, maar ook om jouw meningen, ideeën en adviezen vragen en geven en daarbij dat jullie ook al zolang elkaars emoties delen is helemaal speciaal. Uit de cadeautjes die je van je vriendinnen hebt gekregen blijkt dan ook hoe goed ze jou kennen.

Kimberley zei

Hihi graag gedaan hoor Flolli! voel me toch vereerd met de vermelding!

Ik zeg het al jaren en ik doe het nog een keer: blijf vooral schrijven! Echt super leuk om te lezen :)

Volgers