8 aug 2013

LIFE 22nd Birthday!


Ben ik nu op de leeftijd dat je als vrouw geoefend dient te zijn in het lopen op stilletto hakken van 10 cm? Strakke winged eyeliner moet kunnen aanbrengen? Te oud bent voor 16 en zelfs 18+ discotheken? Net als verkering hebben, breezers en de muziek van Taylor Swift. 22 is toch wel de leeftijd van volwassen zijn en nog een beetje meer..

22 jaar is een leeftijd waarop je niet alleen meer droomt over wie je later worden wil, maar er ook werkelijk iets aan gaat doen. Dromen zoals achtergrond danseres bij de Spice Girls of juf van een basisschoolklas zijn allang ingeruild voor andere verwachtingen. Ik ben nu toch wel op een leeftijd dat ik stappen moet gaan ondernemen om dromen waar te maken. Trainen voor een marathon, heel veel blogs schrijven zodat ik een goede schrijfster word, heel gezond eten en sporten en dan zoals Doutzen worden, veel oefenen en stylen en net zo hip als Danie Bles worden, véél mooie boeken lezen en zeer belezen worden. Ik kan nog alle kanten op.

Een hoofd vol gepieker. Ze zeggen dat ik nog een broekie ben maar opeens voel ik de tijd tikken en een lichte quarterlife crisis opkomen. Gelukkig nam de materialistische kant van een verjaardag snel de overhand (cadeautjes!) en vergat ik mijn gepieker. Over de cadeautjes wil ik binnenkort graag een aparte post maken, maar kan wel verklappen dat er een zeeeeer mooie groene RayBan Aviator tussen zat.

Na een uitgebreid ontbijt at ik nog een flink stuk taart. Vervolgens pakte ik de trein naar Den Haag om daar nog een groot stuk appeltaart naar binnen te werken en zeer leuke cadeautjes te mogen ontvangen en 's avonds lekker uiteten bij de Griek. 

3 opmerkingen:

mama zei

Komen we toch nog even terug op de tekst van de verjaardagskaart die ik van jullie kreeg: "Inside every older person is a younger person wondering what the hell happened". Trouwens die waterpijpfoto is ook héél erg grappig. En je bent nooit te oud om te leren.

Carlijn zei

Hallo Floortje, ik vind echt dat je super leuk schrijft! Gefeliciteerd! Groetjes Carlijn (klasgenootje Anouk)

Floortje zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.

Volgers