11 aug 2013

FASHION ByDanie Collectie

Een beetje laat om nog over de Amsterdam Fashion Week te beginnen maar aangezien deze blog volledig mijn eigen terrein is en ik zelf de regels mag bepalen schrijf ik toch maar een artikeltje. Ik heb me niet zo erg verdiept in de shows en collecties van de ontwerpers, op één na dan. Ik volg styliste Danie Bles graag om haar verrassende combinaties waardoor ik me laat inspireren. Ze heeft voor dit najaar een eigen collectie ontworpen waarmee ze ook een show vulde tijdens de AMF.

Ik keek zeer uit naar haar collectie voor het najaar en was wat teleurgesteld toen bleek dat het dezelfde items zijn die ze aan het begin van het zomerseizoen toonde in haar styleguide. Desondanks werd ik wel zeer blij van de bijzondere items en zou ik ze het liefst allemáál willen hebben. Helaas passen de prijzen niet in mijn kledingbudget dus wordt het een zoektocht naar goedkopere alternatieven.

De favorieten van de favorieten (eigenlijk zijn ze allemaal favoriet) staan hierboven. Een omdat het jasje supermooi is en de combinatie met gouden broek zeer verrassend is, Twee het jasje, spreekt voor zich lijkt me? Heel tof! Drie omdat ik de Isabel Marant blouse mooi vind en Vier vanwege het bontje, de mooie kleur van de jurk en bovenal de hippe riem!

Nu nog even bedenken hoe ik deze hippe kleurrijke items en ideeën ga terug brengen in zakelijke stage outfits, aangezien ik aankomend half jaar voornamelijk in een serieuze werkomgeving zal rondlopen. Wellicht dat tijgerprintjes en blauw bontjasjes daar niet geheel gepast zijn maar hippe sixties riemen en mooie jurkjes kunnen altijd. Toch..?

Bron van de foto's. Ook leuk om het filmpje te bekijken ;-)

Follow my blog with Bloglovin

1 opmerking:

mama zei

Het leuke van die setjes vind ik dat je van alles met elkaar kunt combineren en dat je dan maar eigenlijk één paar schoenen nodig hebt: een paar schitterende hooggehakte zomersandaaltjes.

Volgers