20 mrt 2014

Nieuwe plannen

Een week geleden was ik nog inspiratieloos en veel te druk met andere dingen. Want twee bijbanen, een verhuizing en tentamens in aantocht komt de kwaliteit van mijn blog niet echt ten goede. Maar, er hangt een verandering in de lucht. Komt het door het weer? Door mijn studie ontwijkende gedrag? In ieder geval heb ik in het oog van de storm een nieuw plan opgevat!

Hoe het er precies uitziet verklap ik niet, maar ik wil mijn blog naar een hoger plan tillen. Tijd om wat serieuzer om te gaan met dingen die ik echt leuk vind! Wat dachten jullie van meer DIY's op een mooiere professionele blog? En wie weet: de materialen om mee aan de slag te gaan binnen handbereik? Ik ben bezig om mijn plannen uit te werken maar dit kost natuurlijk wel tijd, en dat is momenteel nogal schaars.

In tussentijd droom ik verder en ga ik aan de slag met de materialen op de foto. Zomerse armbandjes zijn in de maak, en ik leg straks graag uit hoe ik ze heb gemaakt. Keep u posted! 

1 opmerking:

Margot zei

leuke blog! Fijn dat je je inspiratie weer hebt gevonden. Als ik inspiratie loos ben snuffel ik allerlei blogs af. Succes!

Volgers