3 sep 2013

LIFE get's serious!

Op een blauwe maandag in februari probeer ik me vaak voor te stellen hoe de zomervakantie voelt. Maar zomervakantie kan zon zijn, kan regen zijn, kan zowel veel zwemmen als veel werken zijn. Afgelopen week heb ik het zomervakantiegevoel gulzig in me opgezogen. Het is meer het ontbreken van stemmetje in mijn achterhoofd dat er Altijd.Wat.Te.Doen is. Er heerst een oneindige rust over mijn dagen.
Hoewel oneindig.. het was een goede zomer met een heerlijke vakantie. Nog niet eerder heb ik zo actief geblogd en het geeft me een bepaalde voldoening. Een fijne zomer waarin ik veel heb gewerkt maar ook veel leuke dingen heb gedaan en soms zelfs even helemaal niets.

De reden dat ik me nu angstig vast klamp aan vakantie is omdat er straks iets op me wacht wat misschien wel veel zwaarder is dan school, stressvoller, energie vretender maar bovenal nieuwer en spannender: stage.
Bij een grote Nederlands bedrijf stage lopen hoort een groot volwassen leven leiden. En dat betekent dat ik de aankomende tijd zal moeten afzien van doordeweekse stapavondjes, geskipte schooldagen, onverantwoorde bezoekjes aan de stad. En wie weet wat nog meer! Wie weet heb ik geen tijd meer voor onnozel gelul op me blog. Wie weet heb ik überhaupt geen tijd meer voor andere dingen. Wie weet.. spannend dus!

Note: Inmiddels kan ik zeggen dat mijn stage zeer goed bevalt en ik ontzettend gelukkig op mijn plek zit :-) Zelfs nog energie om er een klein blogje uit te gooien. 

2 opmerkingen:

Carlijn zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.
Floortje zei

Ah Carlijn! Ik wou je berichtje beantwoorden maar heb m per ongeluk verwijdert. Bedankt voor je reactie, echt heel leuk dat je een trouwe lezer bent :-) Ik ga echt proberen om blogjes online te zetten!

Volgers