19 sep 2013

Deel ik met jou: Deel één

De laatste weken ben ik erg druk met stage. En daarom ben ik opzoek naar een andere manier om mijn blog toch regelmatig te updaten. Daarvoor heb ik een soort 'rubriek' bedacht, iets wat regelmatig zal terugkeren.

Iedereen komt wel eens 'mooie' dingen tegen die aanspreken. Een mooi liedje, een gedichtje, een hippe jurk, evenementen, films, recepten, you name it. Ik heb niet altijd een idee voor een uitgebreid artikel. Maar toch heb ik de behoefte om bepaalde dingen te delen en daarvoor zijn sociale media als Facebook, Twitter of Instagram niet altijd geschikt. Mijn blog is wel een mooie uitkomst. Daarom is er een nieuwe rubriek geboren: Deel ik met jou. Waarin ik gewoon van alles deel met mijn bloglezers. De aftrap:

Janne Schra - Joline
Janne Schra ken ik nog van Room Eleven, maar dat is allang verleden tijd. Dinsdag 17 september speelde ze in de wereld draait door een mooie versie van Joline, een nummer van Dolly Parton. Wel even wennen want deze versie is een stuk trager.

Blog- TidoSimone
Mijn lieve vriendinnetje Simone heeft ook een hele leuke blog! Als studente van Akademie Vogue heeft ze verstand van mode en schrijft daar over. Én ze heeft net een huisje gekocht, dus er is ook wooninspiratie te vinden. Ik vind het heel fijn om haar berichtjes te lezen en ik ben van plan om via mijn blog nog wel vaker naar haar te verwijzen. 

Gedichtje- Treingedichtje Willem Wilmink
Heeft geen toegevoegde woorden nodig toch?  
Webshop - Van heinde en verre

Een hele gave webshop verbonden aan een 'echte' winkel in Den Haag. Ze verkopen voornamelijk woonaccessoires en textiel. De stijl is precies waar ik van houd. Ik wil eigenlijk alles hebben, maar dat kan helaas niet. Hmm misschien zo'n mooie poef? 

Follow my blog with Bloglovin

Geen opmerkingen:

Volgers