3 sep 2013

FASHION Wishlist Winter 2013


Achja, je kan niet alles hebben. Maar dromen staat vrij en daarom heb ik even alles op een rijtje gezet.Voor dit najaar moet ik slim winkelen. Het merendeel van de tijd zit ik op kantoor vanwege mijn stage en daar is niet alle kleding gepast. Stiekem moet ik bekennen dat er bepaalde items al trots in mijn kast pronken, maar ik ga niet verklappen welke dat zijn.. 

  1. Stoer & Sexy. Laarsjes die overal bijpassen maar net een beetje anders zijn vanwege het gouden leer.  Te koop bij Shoeline
  2. Onmisbaar aankomende winter, een A-lijn rokje. Leuk met opvallende riem of gewoon zo. Shop 'm bij Zara
  3. Lieve handschoentjes met diamantjes, lekker sjiek en een beetje fout. Sla in bij H&M
  4. Verliefd op deze winterjas, nog meer toen ik hem aantrok. Er gaat braaf maandelijks geld in een potje. Uiteindelijk scoor ik hem bij Mango
  5. Je moet ervan houden en dat doe ik! Ik kan verklappen dat er een DIY project in aantocht komt! Deze is van Zara
  6. Deze kleurrijke sjaal zal mooi staan bij de winterjas. Te koop bij Zara
  7. Ik wil ook wel een beetje kleur hoor! Het liefst roze natuurlijk.. van Mango
  8. Deze schoentjes zijn écht heel leuk! En metallic combineert makkelijk. Ik doe ze in mijn winkelmandje bij Zara
  9. Romantisch jurkje met stipjes én ook nog eens geschikt voor stage. Check 'm bij Mango
Follow my blog with Bloglovin

2 opmerkingen:

Anouk zei

Die laarsjes ken ik hoooooorrr. Die jas is wel een project om voor te sparen.

Floortje zei

Ja nog een paar salarismaandjes wachten en dan heb ik hem :-)

Volgers