16 jul 2013

LIFE Vakantie!



Langzaam sijpelt het vakantiegevoel mijn leven in. Na een herkansing en wat stage geregel vertrok ik voor twee nachtjes naar mijn moeder in Den Haag. Daar heb ik heerlijk gezeten bij een strandtent in Scheveningen, vakantie inkopen gedaan en zoals je las armbandjes geknoopt. Vervolgens werkte ik nog twee dagen en probeerde ik club 22/24 uit in Doetinchem. Zondagochtend pakte ik moe en duf mijn tas in en vertrok ik samen met mijn vader naar de kop van Noord-Holland. Onderweg lunchten we met een verse scholfilet, sla en frietjes. Er even lekker tussen uit!

Het weer is heerlijk en zonnig. Ik werk hard aan de basis van mijn bruine kleur en heb blondspray gekocht. Dat probeer ik regelmatig in mijn haar te sprayen, in de hoop dat het snel beachy blond wordt. We zitten de hele dag buiten tussen de kippen, konijnen en een echte (tamme) gans.  De gans is gewend aan mensen en wil graag aandacht en gekroeld worden. Net als de haan, die bij je op schoot springt en kukelt. Op de foto's zie je mij als ik net wakker ben. Ik ben geloof ik niet zo'n dierenvriend.

We hebben lekker gegeten en op het terras gezeten. Papa is aan het vissen, ik vermaak me met een lading tijdschriften. Vandaag bezochten we Callantsoog. Het was een vol strand met een hoop plaatselijke inwoners en ook toeristen, en dat op maandag. We aten een ijsje (smurf en citroen), dronken een biertje (Radler) en aten een lekkere lunch (tonijnsalade met brood). Het voelt al écht als vakantie.

 


Geen opmerkingen:

Volgers