5 okt 2010

welkomsbericht

Een nieuwe weblog. Hoeveel van deze dingen heb ik al gemaakt, en vervolgens weer verwaarloosd. Dit is weer een van deze pogingen, FlolliBlog. Hmm.. Misschien is dit niet de juiste openingstekst. Maar hey! dit is mijn weblog! Mijn plekje op het web, en ik mag hier eigenlijk schrijven wat ik wil.

Goed, FlolliBlog dus. Dat wat ik mis op het web wil ik hier zelf maken. Mijn eigen weblog dus. Niet alleen maar gezeur over mijzelf, hier heb ik al een ander plekje voor. Maar een weblog over alles wat mij intresseert. In de vele fashionblogs die over het internet zwerven mis ik de diepgang, te oppervlakkig voor mij. Bij de website tumblr zie ik veel gezweef. Meidenwebsites zoals girlscene bieden lang niet alle informatie waarin ik geintresseerd ben. Wat dacht je van Poezie, literatuur, fashion, fotografie, creativiteit en dat allemaal op een plekje? Mijn eigen webstek, FlolliBlog dus!

Geen opmerkingen:

Volgers