20 jan 2012

Noosa Amsterdam



Vandaag heeft de vierde Noosa Amsterdam armband haar toetrede tot ons gezin gemaakt. Mama kreeg haar eerste voor haar verjaardag vorig jaar en die was al weer een beetje in de vergetelheid geraakt. Maar nu zie je Noosa Amsterdam armbanden steeds meer op straat en in de winkels. Toen kwamen ze met een uitvoering in koeienhuid die haalde zowel Anouk als mama in huis. Ik kon niet meer om de armbanden heen en wordt er nu dagelijks mee geconfronteerd.

In leuke achteraf winkeltjes zoals LOFT in Arnhem of andere sieradenwinkels verkopen ze het merk. Bakken vol met de zogenaamde chunks waarin je kan graaien en zoeken. De chunks zijn een soort druknopen die je op de armband (of riem, en zelfs sjaal) kan bevestigen. Je spaart verschillende chunks en hebt zo een afwisselende armband.

De chunks is wat de Noose Amsterdam armbanden zo bijzonder maken, je hebt namelijk echt prachtige uitvoeringen! Iedere chunk is van bijzonder materiaal gemaakt zoals hout of edelsteen. En de afbeelding van de chunk is geïnspireerd op een bijzonder symbool of idee uit een bepaalde cultuur. Er zijn ontzettend veel chunks verkrijgbaar en de collectie wisselt ook per seizoen, op die manier stelt iedereen haar eigen unieke armband samen.

En nu kan ik ook gaan beginnen met sparen! Van mama kreeg ik de lichtbruine variant, die vond ik mooi voor het voorjaar. Ik heb al allemaal mooie chunks gezien en kan niet wachten om ze in te slaan, ik ben zelfs al aan het dromen over mijn tweede armband!




Follow my blog with Bloglovin

Geen opmerkingen:

Volgers