23 jan 2012

Mijn P-rokje



Het stofje was oorspronkelijk bedoeld om mijn bedwand opnieuw te bekleden. Maar wie ziet er nou mijn bedwand? Ikzelf niet eens als ik in bed lig. Het ikea-stofje bleef eigenlijk maar een beetje in de kast liggen en ik deed er niets mee. Toen ging er een lampje onder mijn blonde haar branden en kreeg ik het spontane plan om van die stof een hip rokje te maken. Ik heb een rokje van de ZARA waar ik qua model heel blij mee ben, en dat leek me helemaal niet moeilijk om na te maken.

Met mama's hulp, want zoveel inzicht in patronen heb ik helaas niet, heb ik het in elkaar gekregen. Volledig van eigen hand dus, en ik ben er best trots op! Er is niemand die met een soortgelijk rokje loopt, het is een orginele Florabella! Ik noem hem mijn P-rokje omdat ik hem naar mijn propedeuse uitreiking van Nederlands droeg. Sindsdien hangt hij in de kast mooi te wezen, en moet er eigenlijk hoognodig weer eens uit. Het is best een leuk ding toch?


Follow my blog with Bloglovin

1 opmerking:

Maike zei

Volgende keer dat ik jou zie heb jij dat rokje aan! Het is namelijk een hartstikke leuke Florabella!!

Volgers