10 mei 2014

BLOG: Nieuw Hoofdstuk

Had ik jullie eigenlijk al mijn geheimpje verklapt wat ik beschreef in de post Nieuwe Plannen? Nee.
Goed komtie: ik zou graag wat serieuzer gaan bloggen + ik zou graag wat meer willen DIY'en + mijn stoute dromen gaan over een eigen webshop + op school moet ik mijn eigen ZZPbedrijfje oprichten.
Als ik alles bij elkaar in de blender gooi komt daaruit: een nieuw project met een nieuwe blog.

Flolli.com wordt een DIY-blog met mooie ideeën om zelf aan de slag te gaan met sieraden maken, spulletjes voor in huis en andere frobel en knutselideeën. Om aan mijn studieopdracht te voldoen maak ik er een eigen webshop bij waar ik mijn spulletjes en leuke DIYpakketjes verkoop. Ik moet er immers aan kunnen verdienen, wil ik mijn studieopdracht volbrengen. Het wordt een vrolijke, kleurrijke blog met een professionele uitstraling, althans voor zover mij dat lukt.

Maar dat betekent dat er op die blog geen ruimte is voor persoonlijke artikeltjes. Het wordt geen persoonlijke blog. Floortje blijft achter de schermen en daarom blijf ik hier ook schrijven. Dit platform blijft voorlopig nog even bestaan, wellicht dat ik het in de toekomst ga samenvoegen. Daarom kan je hier in de toekomst een hoop artikelen verwachten over bloggen en het gebruikelijke geblabla, bloggen over bloggen. Mijn achter-de-schermen-van-Flolli.com verhalen vind je hier.

Voor Flolli.com ben ik al content aan het schrijven, spulletjes aan het maken en plaatjes aan het schieten. Benieuwd hoe het ervoor staat? Like dan de Facebookpagina.

Follow my blog with Bloglovin

Geen opmerkingen:

Volgers