14 dec 2013

FASHION Christmas Jumpers

Een echte trend in Amerika, lelijke kersttruien. Steel de show met kerst en trek je allerlelijkste, gebreide kersttrui aan. Laatst zag ik er op het nieuws zelfs een item over en het AD wijdde er een artikel aan. Dan lijkt een trend aardig serieus te worden! En ik word er best wel blij van. Ik zie mezelf al zitten tijdens deze kerst op de bank, met mijn rode rudolph trui, of pailletten kerstboom met gekleurde bolletjes. Jammer eigenlijk dat deze truien alleen met kerst leuk zijn. Ik zocht de tofste exemplaren bij elkaar. Op internationale webshops is er vaak zelfs een speciaal "Christmas Jumper' button, easypeasy om te vinden dus.

1. Lief in het roze van River Island / 2. Mijn favoriet denk ik. River Island / 3. Deze zou ik na kerst ook best aan willen..  New Look/ 4. Wat een scheetje! New Look / 5. Het absolute toppunt, helaas niet via internet maar bij Primark te koop/ 6. Ultrakerstig River Island / 7. De ballen zijn écht River Island

Follow my blog with Bloglovin

Geen opmerkingen:

Volgers