4 nov 2013

DIY Van Pino-look naar Danie Bles




Natuurlijk heb ik eerst alle rond slingerende sokken van de vloer gehaald en de lege glazen aan de kant geschoven. Toen heb ik mijn fotolijstjes opnieuw gepositioneerd en heb ik Frank in de juiste hoek gedrukt. Na heel vaak klikken ben ik nog steeds niet tevreden. Maar deze foto's zijn het geworden. Dit hele outfit foto gedoe is nog niet echt iets voor mij. Toch vertel ik graag over het setje wat ik draag op de foto, ik heb weer tot in de late uurtjes op de naaimachine gerammeld.

Het rokje is van zachte stof. Een kittig ding wat ik op dezelfde manier maakte als het rozen rokje van een paar weken terug. Ik vind hem goed geslaagd, en eerlijk: een rits inzetten is best lastig. Maar als je niet teveel op de kleine details let, kan ie zo uit de winkel komen.

De stof van het giletje verloopt van kleur, van lichtblauw naar donkerpaars. Dip dye zoals dat in fashion termen heet. Hij is harig en lekker zacht, past goed bij de bont trend! Ik vind hem persoonlijk erg tof, maar iets te gedurfd voor iedere dag. Wel super easy om te maken! Ik tekende het patroon van een Zara giletje over op een oude krant. En voor ik het wist was mijn Pino-look klaar! En de kleuren van het giletje staan mooi bij de ketting die ik eerder maakte.

En nu? Heb ik even niks om te frobelen. Ik heb nog wat spiegeltjesband liggen wat leuk zou zijn op een shirtje of rokje, maar hoe en wat? Ach.. iets om over na te denken.


1 opmerking:

Carlijn zei

Super leuke outfit. En een hele mooi foto :)!

Volgers