7 mrt 2013

LIFE Make-up workshop bij Make-up Studio's



Gister een superleerzame dag gehad tijdens een make-upworkshop bij Make-Up Studio's. Samen met Anouk bezocht ik het filiaal in Den Haag voor een leerzame en gezellige ochtend. Ik ben een leek met make-up. Mascara en wat eye-liner gaat, de rest vind ik al een stuk ingewikkelder. Gelukkig ben ik sinds gister toch een stukje wijzer. Ik weet nu welke kwastjes je waarvoor, en hoe kan gebruiken. Welke kleuren, lijntjes en vormen het best bij mij ogen passen, hoe makkelijk glittertjes aan te brengen zijn  en alles over blush, foundation, concealer etcetera.
Overrompeld door alle informatie die ik vooral heel lang wil onthouden heb ik zelfs aantekeningen gemaakt zodat ik thuis alles kan blijven oefenen. Ik was zeer blij met het eindresultaat. Vanaf nu ga ik zeker wel een lijntje onder mijn ogen dragen, concealer gebruiken en wenkbrauwen inkleuren met poeder. En dat tijdens een supergezellige ochtend voor een zeer aantrekkelijk prijsje, natuurlijk kocht ik daarna ook wat om mijn minimale make-upcollectie wat meer uit te breiden. Een blush met veel pigment die lang blijft zitten (yes!), en een lippenstift. Zoals Anouk hem noemt 'my lips but better', het zal wel een of andere beautyblog term zijn. Ik ben in ieder geval happy!

 

Geen opmerkingen:

Volgers