7 mrt 2013

MOVING OUT!

Het komt steeds dichterbij! Deze week de sleutel, dan een nieuw vloertje en vervolgens mogen al mijn spulletjes erin. Over twee weken is mijn geplande intrek in een nieuw stekkie in Arnhem. Superspannend allemaal! Aangezien ik (bijna) niets heb aan spullen moet alles nieuw worden gekocht. Dat biedt ruimte voor een hoop mogelijkheden en styling! Ik bruis van de doe-het-zelf ideeën maar helaas past dat niet allemaal in de planning.  Ook wil ik alles hebben! Inspiratie uit woonbladen en blogs is er genoeg. Nu alles nog toepassen in een klein studentenbudgetje. Maar er zijn mogelijkheden te over om er toch wat leuks van te maken.
  • Niet alles hoeft in een keer. Dit is het moeilijkste. Natuurlijk wil ik alles in een keer! Toch probeer ik eerst de grote meubels te regelen en dan te kijken wat ik overhou aan budget voor vaasjes en prulletjes.
  • Op naar Ikea! Maar dan alleen voor de ideeën. Ik kwam bij Ikea en schreef alles op wat ik leuk vond. Thuis ging ik aan de slag op marktplaats en inmiddels heb ik mijn eetkamerset voor minder dan de helft.
  • Niet alles past. Gelukkig maar! Hoeft ook niet want dat bespaart weer.
  • De charme van een tweedehands kast of ander meubel vind ik mooi in contrast bij al het nieuwe spul, en is ook weer vriendelijk voor mijn budget.
  • Zelf aan de slag! Besparen op muurkunst en kussenslopen is bijna vanzelfsprekend. Ik heb al genoeg leuke ideeen opgedaan, alleen heb ik tijd nodig om ze uit te werken.
  • Lang leve de Action! Alles is daar goedkoper dan bij de andere winkels. Al mijn keukengerei komt er vandaan en kost er bijna niets. Nu alleen nog afwachten hoe lang het meegaat.

Geen opmerkingen:

Volgers